Mastercard BusinessCard е кредитна картичка создадена за вашиот бизнис.

Со неа добивате бескаматен период до 42 дена за подмирување на вашите деловни трошоци, приспособлив лимит за секоја картичка и можност за едноставно следење на сметката и на трошењето по корисници преку услугата Интернет банка.

Зошто Mastercard BusinessCard?

mastercard business
  • Едноставно плаќање на службените трошоци, секаде во светот, без провизија
  • Бескаматен период до 42 дена
  • Бесплатно користење на деловните зони на над 1.500 аеродроми во светот со LoungeKey на Mastercard
  • Поволности за роаминг со Mastercard® Global Data Roaming by Flexiroam
  • Можност за неограничен број картички во рамките на компанијата
  • Приспособлив дневен лимит по картичка според потребите на компанијата

Секојдневно користење, секојдневни придобивки

Постојан увид и контрола

Со бесплатните услуги Интернет банка и мБанкаКо имаш постојан увид во состојбата на сметката и добиваш известувања за сите трансакции.

Повеќе

Банкомати 24/7

Преку широката мрежа на банкомати на Комерцијална банка, парите се секогаш близу до тебе, 24 часа на ден. Пронајди го најблискиот до тебе.

Повеќе

Смартфонот ти е паричник

Додај ги своите Mastercard картички во Google Wallet и плаќај со твојот смартфон без да ја носиш со себе картичката.

Повеќе

Безбедно користење

Следи ги советите за безбедно користење за уште поголема сигурност и комфор при користењето на картичката.

Повеќе

Mastercard меѓународната деловна кредитна картичка можеш да ја користиш низ целиот свет. Прифатена е на милиони локации во светот на кои е истакнат знакот на Mastercard.

Со нејзиното користење твоите пари ќе бидат секогаш со тебе, без да се грижиш за носење готовина, страв од кражба, губење или од фалсификувани банкноти.

Добивање на картичката

Доставете барање

Пополнете го краткото барање за картичкa и доставете го во најблиската експозитура на Банката.

Ќе те известиме штом ќе биде изработена картичката.

Барање се пополнува за секоја картичка.

Имате прашања?

Внесете ги вашите податоци и нашите вработени ќе ве побараат.

Останати предности

  • Едноставно следење на сметката и на трошењето по корисници преку услугите Интернет банка, мБанкаКо и SMS банкарство;
  • Бескаматен период до 42 дена на трансакции направени на продажно место;
  • Одобрениот кредитен лимит го распределувате на две сметки (во МКД и во ЕУР) по ваш избор и по потреба го менувате тој сооднос;
  • Ексклузивен пристап и бесплатни услуги 4 пати во годината во деловните зони на над 1.500 аеродроми во светот со LoungeKey програмата на Mastercardi Оваа привилегија/услуга е овозможена од меѓународната институција Mastercard Worlwide т.н. давател на услуга, додека Комерцијална банка АД Скопје е посредник помеѓу давателот на услугата и крајниот корисник. Услугата може да биде времено или целосно укината од страна на Mastercard Worlwide без претходна најава, при што Комерцијална банка АД Скопје не сноси одговорност за исполнување на истата.;
  • Можност за користење на Mastercard® Travel Experiences и Fast Track услуга, овозможена од Dragon Pass на повеќе од 70 аеродроми низ светот. Повеќе информации за цените и деталите за програмата прочитајте на линкот;
  • Поволности за роаминг со Mastercard® Global Data Roaming by Flexiroam во повеќе од 200 земји овозможено од 580 телефонски провајдери:
    • Бесплатен роаминг 3 пати во годината по 1 GB во рок од 5 последователни дена;
    • 15% попуст на сите дополнителни пакети доколку се активираат директно преку Flexiroam;
    • Програмата Mastercard® Global Data Roaming by Flexiroam е достапна до 31.12.2025 година. Повеќе информации за деталите за програмата прочитајте на линкотi Оваа привилегија/услуга е овозможена од меѓународната институција Mastercard Worlwide т.н. давател на услуга, додека Комерцијална банка АД Скопје е посредник помеѓу давателот на услугата и крајниот корисник. Услугата може да биде времено или целосно укината од страна на Mastercard Worlwide без претходна најава, при што Комерцијална банка АД Скопје не сноси одговорност за исполнување на истата.;
  • Попуст од 20% на целото мени во рестораните SushiCo, SushiCo Zen и Salvatore. Повеќе информации прочитајте на линкот;
  • Овозможува купување преку Интернет;
  • Можност за издавање неограничен број картички во рамките на вашата компанија;
  • Подобрување на готовинскиот тек (cash flow) на вашата компанија;
  • Можност за определување дневен лимит по картичка според потребите на компанијата;
  • Полесно и побезбедно плаќање отколку со готовина;
  • Поволни каматни стапки на искористениот дел од кредитниот лимит;
  • Можност за едноставно подмирување на обврските преку услугата траен налог;
  • 24-часовна поддршка за корисниците, насекаде во светот.

Услови и надоместоци

Корисници

Физичко лице врз основа на поднесено барање од правно лице.

Отплата

Целиот износ на искористениот кредит до 12-ти следниот месец.

Бескаматен период

До 42 дена на трансакции во трговија.

Дневни лимити на трансакции

Дневниот лимит по картичка се определува според потребите на компанијата. Овластеното лице во компанијата може во кoe било време, 24/7, да ги промени дневните лимити преку Интернет банка, апликацијата мБанкаКо или на телефонскиот број (02) 3247-474.

Барање за администрирање на лимит

Упатство за промена на лимити кај деловни картички преку Интернет банка

Годишна членарина

по картичка
За прво издавање бесплатно за постојните корисници на меѓународни деловни картички пред истек на рокот на важност на картичката
За направен годишен промет (во трговија и подигнување готовина) во износ до 500.000 денари по сметка 1.500 денари
За направен годишен промет (во трговија и подигнување готовина) во износ над 500.000 денари по сметка без надомест

Надомест за подигнување готовина

На Банката
На други банки во земјата
На други банки во странство
Од банкомати 2%, мин. 100 ден. 3%, мин. 250 ден. 3%, мин. 4 евра.
Од шалтери 3%, мин. 300 ден. 4%, мин. 400 ден. 4%, мин. 6 евра

Номинални каматни стапки
На денарската сметка
  • . годишно на искористениот износ до кредитниот лимит (референтна каматна стапка од . зголемена за . пп) i Како референтна каматна стапка се користи стапката објавена на веб-страницата на НБРСМ (www.nbrsm.mk) на секој 25.06. и 25.12., под називот „каматна стапка на денарски депозити без валутна клаузула“ и ќе се применува за тековните шест месеци (до крајот на полугодието). Рефeрентната каматна стапка во моментот изнесува .. Банката на веб-страницата редовно ќе ја објавува важечката референтна каматна стапка за пресметка на каматата. ТУКА
    Доколку номиналната каматна стапка е повисока од стапката на законска казнена камата, Банката ќе пресметува камата во висина на законската казнена каматна стапка, која во моментот е . годишна на денарските сметки и .    на девизните сметки.
  • . над износот на кредитниот лимит i Доколку номиналната каматна стапка е повисока од стапката на законска казнена камата, Банката ќе пресметува камата во висина на законската казнена каматна стапка, која во моментот е . годишна на денарските сметки и .на девизните сметки. 
На девизната сметка
  • . годишно на искористениот износ до кредитниот лимит (едномесечен ЕУРИБОР +  9.6 пп, но не помалку од .)i Стапката на едномесечниот ЕУРИБОР ќе биде објавена на секој 31.12. и на секој 30.06. на веб-страницата на Банката и истата ќе се применува за тековните шест месеци (до крајот на полугодието) ТУКА  
    Доколку стапката има негативна вредност, во пресметката на номиналната каматна стапка истата ќе се зема со вредност 0,00. Доколку номиналната каматна стапка е повисока од стапката на законска казнена камата, Банката ќе пресметува камата во висина на законската казнена каматна стапка, која во моментот е . годишна на денарските сметки и . на девизните сметки. 
  • . над износот на кредитниот лимит i Доколку номиналната каматна стапка е повисока од стапката на законска казнена камата, Банката ќе пресметува камата во висина на законската казнена каматна стапка, која во моментот е .годишна на денарските сметки и . на девизните сметки. 

Банката применува пропорционална метода за пресметка на камата.

Дополнителни услуги
Повторно издавање на ПИН кодот 250 денари
Повторно издавање на изгубена, украдена или оштетена картичка 500 денари
Неосновано пријавена рекламација 300 денари
Блокирање картичка на стоп-листа 800 денари
Издавање картичка во рок од 24 часа 600 денари

Општи услови со важност од 27.01.2025

Општи услови со важност до 26.01.2025

Барање за картичка

Повеќенаменско барање

Најчесто поставувани прашања

Која е разликата помеѓу дебитна и кредитна картичка?

Дебитната картичка е поврзана со платежна сметка во Банката и овозможува пристап до средствата од истата и тоа на сопствени средства на сметка зголемени за износот на одобреното пречекорување.

Кредитната картичка овозможува пристап до кредитен лимит кој е одобрен од средства на Банката.

Колку се безбедни моите пари на картичка и на што особено треба да внимавам?

Картичката од Комерцијална банка е безбеден начин да располагаш со своите пари. Комерцијална банка секогаш и дава приоритет токму на безбедноста. Следете ги советите за безбедно користење кои ќе ви помогнат при секојдневното користење на картичките.

Дали сум заштитен од страна на Банката кога користам картичка за плаќање преку интернет?

Со цел највисоко ниво на заштита при плаќање со картичките на интернет, Комерцијална банка има воведено 3DES Secure сиурносен стандард. Овој сигурносен протокол кај Mastercard каричките се применува под името Mastercard SecureCode®, додека кај Visa картичките е познат под името Visa Secure и воедно претставува највисок меѓународен стандард за заштита. За уште поголема заштита, Комерцијална банка има овозможено лимити за онлајн трансакции, кои согласно вашите потреби можете да ги менувате преку Интернет банка, мБанка, Контакт-центарот за картички или на шалтерите на Банката.

Како се добива кредитна картичка од Комерцијална банка АД Скопје?

Провери ги информациите за сите видови кредитни картички кои ги издава Банката и одбери ја картичката која најмногу одговара на твоите потреби.

За корисниците на Интернет банка, кои имаат опција за плаќање, овозможено е online аплицирање за кредитната картичка.

Клиентите кои не се корисници на Интернет банка, треба да пополнат барање и заедно со потребната дополнителна документација да го достават до една од нашите експозитури или филијали. Комерцијална банка ќе ве контактира доколку барањто е одобрено.

Колку време се чека за издавање на картичка?

Картичките се издаваат во рок од неколку дена од денот на поднесување на барањето. Доколку картичката Ви е потребна за пократок рок, можете да побарате итно издавање на картичка во рок од 24 часа.

Дали со картичките на Комерцијална банка можам да купувам преку Интернет?

Да, сите кредитни картички издадени од Комерцијална банка можат да се користат за плаќање преку Интернет со исклучок на СМАРТ кредитот преку кредитна картичка кој може да се користи единствено преку банкоматите на Банката и со безготовински пренос на средствата од кредитниот лимит на траснакциска сметка на клиентот во Банката.

Дали се наплатува провизија при купување или подигнување пари од банкомат / шалтер со картичка?

Банката наплатува провизија само за подигнување на готовина со картичка. Трансакциите во трговија се без провизија. Дополнително, провизија не се наплатува и за подигнување на готовина со дебитни картички од банкомати на Комерцијална банка.

Дали со картичките од Комерцијална банка можам да плаќам/подигнувам пари во стрaнство?

Да, сите картички за физички лица кои го издава Комерцијална банка, со исклучок на СМАРТ кредитот преку картичка, се користат и во земјата и во странство.

Која е разликата помеѓу картичките Mastercard и Visa?

Комерцијална банка, како член на двете најголеми меѓународни институции, издава повеќе видови картички од програмите на Мastercard и Visa. Проверете ги информациите за сите видови картички за физички лица кои ги издава Банката и одберете ја онаа која најмногу ви одговара на Вашите потреби и преференции.

Дали може една картичка да ја користат повеќе луѓе (на пример, членови на моето семејство)?

Картичката ја користи исклучиво лицето на чие име е издадена.

Доколку сакате вашите најблиски да имаат пристап до средствата од сметката на дебитната и/или кредитната картичка, за нив побарајте издавање на дополнителни картички.

Го заборавив ПИН кодот на картичката. Што треба да направам за да го добијам ПИН кодот?

Доколку го имате заборавено ПИН кодот ќе биде потребно лично да поднесете Барање за препечатување на нов ПИН код во некоја од експозитурите на Банката. Доколку не сте во можност лично да го направите тоа, ќе биде потребно да овластите друго лице присутно во Р.С.Македонија да поднесе Барање за нов ПИН код и да го подигне истиот наместо него.

Притоа потребно е:

  • полномошно, кое може да се направи на овластен нотар во државата во која престојува, амбасада или конзуларно преставништво;
  • во полномошното потребно е конкретно да биде наведено овластувањето кое ќе се додели (опис на конкретната активност која е потребно да ја изврши полномошникот);
  • доколку полномошното е направено на овластен нотар, истото треба да биде преведено на кирилично писмо од страна на овластен судски преведувач. Овој вид полномошно потребно е да ги содржи следните елементи: печат од овластениот нотар, апостил печат, воден жиг;

Напомена: Банката не прифаќа полномошна постари од пет години.

Како можам да ги променам дневните лимити на картичките кои се автоматски поставени од страна на Банката?

Промената на дневните лимити можете да извршите на неколку начини, и тоа: на шалтерите на Банката, преку телефонскиот број за 24/7 поддршка на корисниците на картички 02/3 247-474 и самостојно, доколку сте корисник на услугата Интернет банка или мобилната апликација мБанка.

До кога е рокот на важност на картичката?

Рокот на важност на картичката е заклучно со последниот ден од месецот наведен на самата пластика. Банката автоматски ги обновува картичките во истиот месец кога картичката истекува при што испраќа известувања до клиентите после 20ти во истиот месец во кој истекува картичката преку неколку канали, и тоа: преку изводот за сметка достапен на шалтерите на Банката, преку Контакт центарот, преку нотификација на мБанка и преку СМС порака.

Ваша обврска е да имате доставено точни контакт податоци во Банката и доколку имате промена на истите да ги ажурирате соодветно во Банката или самостојно преку услугата Интернет банка или апликацијата мБанка.

Што треба да направам во случај ако ја изгубам картичката?

Доколку картичката Ви е изгубена или украдена, потребно е истото веднаш да го пријавите во Центарот за авторизација на Банката на тел. 02/3 247-474, кој е отворен за телефонски повици 24 часа во денот, седум дена во неделата, преку целата година. Вработениот во Центарот веднаш ќе ја блокира картичката со што ќе се спречи евентуална злоупотреба и ќе Ви даде понатамошни упатства како да извадите нова картичка. За да извадите нова картичка потребно е да се упатите во најблиската експозитура на Комерцијална банка и да поднесете барање за изготвување на нова картичка која претходно била изгубена или украдена за што Банката наплатува одреден надомест. Поради итноста на потребата за картичка која Ви била претходно изгубена, Банката ја изготвува картичката следниот работен ден при што можете да ја подигнете од соодветната експозитура.